cold as ice

åh jösses. har ätit lite krubb nu. första idag.
inte bra. är mätt som fan iallafall.. det är bra.
ska göra det man ska efter maten sen ska jag
krypa ner i sängen och göra lite läxor.

tänkte börja kolla på hemskrivningen nu med så
jag har lite koll på vad man ska göra.. måste pusha
mig själv med och inte göra den dagen innan den ska
va inlämnad. haha. det har ju hänt ett par gånger menar
jag. och det har ju lätt till det andra.

nu börjar det bli kallt här inne med. har legat och huttrat hela
dagen. men jag vägrar sätta på elementen. nej nej.
måste stå ut tills det är minusgrader åtminstonde.
men usch vad jag hatar och frysa..

men vad trött jag blev nu med. måste resa på röven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0