är det bara tillfälligt?

då var man hemma igen. tre dagar kvar till helg :)
resten av klassen har naturkunskap nu så då går
jag hem och chillar en stund. skönt.
lite skit att det är en obligatorisk klasstimme på morgonen
annars hade jag börjat tio över elva på måndagar.
kan ju skita i det men jag är ju ganska duktig nu för tiden.

i fredags satt jag hos jimmy hela kvällen. kolla på lite fotboll
och drack öl :) fiint är det. i lördags skulle det blivit lugnt..
var på inflyttningsfest hos daniel en sväng men blev så jävla
sugen på och dricka när alla andra gjorde det, så jag och jimmy
åkte och hämta elin och ante så drog vi hem till mikaela och shotta
lite och sen blev det hallen och harrys :D det va kul!
jag och honey tog taxi hem sen. mys då.



var på millimetern att jag inte åkte i morse. ville ligga kvar
hos jimmy. var så varmt och skönt där ju..
men duktig som jag är. men någon gång gör väl inget om
man tar en liten sovmorgon? jag missar ju inget viktigt direkt.

ska käka lite frulle nu så jag orkar lösa några tal sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0