va fan glor du på, gubbjävel !

då var klockan fem och jag har tråkigt. kom hem till klockrike
vid två tiden, eller näää, måste vart vid ett, för jag orkade inte
gå på engelskan idag. men skitsamma. när jag skulle åka från
skolan så starta ju inte bil jäveln!! blir så trött. som tur va stod
kicki ute och rökte så hon fick hjälpa mig och få igång äcklet.
var tvungen och ringa pappa under allt för inte fan vet vi, brudar,
hur man använder startkablar, tack pappi :P
imorn ska jag få nytt batteri. äntligen.

ikväll ska vi käka pizza. låter hur bra som helst.
och imorn är det parken. och jag vet fortfarande inte om jag ska gå.
jag känner ju mig själv när det gäller alkohol och ha kul så jag kan
nästan säga att, klart jag kommer gå imorn. men just nu har jag ingen
lust alls. och på lördag var det fest hos charlie. han skulle fira någon
snygging vars namn va matilda, hon fyllde tydligen år förra helgen men
han hade ungen då så det blev lugnt. sjysst och bli bjuden!

snackar med kussen från new orleans nu på fejjan. är ju inte varje dag så ska
ge henne ett försök :P

see ya byaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0