spaghetti med köttfärsås, korvstroganoff, kycklinggryta. GE MIG!!!

skönt att kvällen börjar närma sig så man kan gå och
lägga sig snart igen. har inte gjort ett skit idag. skönt
att teven gör att tiden går lite fortare. tänkte kollat på
film för ett par timmar sen men har på nått sätt gjort
annat? lite samhäll har jag hunnit med och göra. är inne
på tredje kapitlet nu, politiska makten i sverige, suuuug!
så jävla tråkigt. men det måste ju göras.
vet inte ens om vi har någon samhäll imorn, läraren va sjuk
i måndags med magsjuka så hon kanske skulle komma imorn.
men vadå kanske, ska man gå upp klockan åtta för och gå
till skolan och kanske ha samhäll, det är fan två timmars
sovmorgon annars. nu har ju jag bara ca 15 sekunder till
skolan så jag ska väl inte tjuta egentligen men ändå, jag
tackar aldrig nej till en sovmorgon.

först tänkte jag skita i och gå till skolan imorn men fick värsta
utskällningen av emma. nu går du fan till skolan när du ändå
är där, vad fan ska du göra hemma då!!
tur att jag har dig nuttina :)


måste duscha med, så jobbigt. allt är ganska jobbigt enligt mig idag
känner jag. haha, men det är inte så jätte ovanligt. ska lägga
till att jag är väldigt hungrig också. blev sugen på en kebabrulle.
men det är aslångt dit, undra om dom har hemkörning här? men då
måste jag åka och ta ut pengar, ahhhhh. jag har inget pålägg till mina
mackor hemma. och det är så långt till bilen (typ två minuter)
så dit orkar jag egentligen inte gå heller.. jag tror jag skiter i allt!
eller vi får se..

jag börjar med duschen. byyyeeeeeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0