peace, love and fucking understanding

snart får jag åka hem, så skönt. ska ta en vaaarm dusch sen slänga
mig i soffan och göra ingenting, det jag är bäst på. hoppas pappa är
hemma så kan vi åka och handla något gott som vi kan äta på kvällen.
igår blev jag plötsligt sugen på ägg och bacon, eller korvstroganoff.
vi får väl se vad dom andra två har och säga, men jag brukar få som
jag vill.. så det ska va.

imorn blir det stan med emma och lina på förmiddagen. ska kolla om
jag kanske hittar någon vacker tröja eller så :) måste ju ha nått. 
sen åker vi tillbaka till ljungsbro och börjar våran myskväll.. ska handla
lite god mat och äta, eller emma vill ha baguetter med bregott-havssalt och
nygrillad kyckling mellan, det kan väl godkännas :)
och jag ska köpa cheesballs och cola, mmmm, jag längtar till imorn.
emma ska köpa ny dvd med så då kan vi kolla på alla filmer jag
hämta hos jimmy, norbit bland annat, how you doing? haha, se den!
på lördag vet man aldrig vad som händer, lite öl kanske? aldrig fel.

nu ska jag krypa neråt och kolla på las vegas. danny vetty, yammii!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0