ollibolli!!

då var det tisdag. blev ingen skola igår. försov mig
till tio så då orkade jag inte åka.. slapp som jag är,
men jag hatar verkligen måndagar. lektion en timme,
rast en timme, lektion en timme, rast en timme...
skulle åkt hem igårkväll men så kom amanda till mor
och far så då bestämde jag mig för och åka i morse
istället.. halt så in i helvete! vinterdäck kanske?

helgen gick lika fort som vanligt. i fredags åkte jag till
jimpa och hämtade mina filmer, och sa farväl, vi ses aldrig mer :P
sen for jag till gangsbro och myste med emma.
kolla idol och svulla :) det ska bli vårat nya fredagsnöje.
i lördags blev det ölhäng och försök till ragg. började lite hos
pierre där vi röjde och dansa och jag blev insläng i en högtalare,
det var jättekul men mindre skönt. är helt mörbultad! haha
nästa stopp, harrys, harrys, harrys!! det var kuligt, som vanligt.
skulle blitt efterfest hos emmas ragg, men vi tog våra kyckling-curry
baguetter och drog hem till pierre och sov istället.

i söndags fyllde mikaela år så då blev det tacos hos henne.
mumsigt var det :)

imorn slutar jag elva. känns kul? tänkte passa på och plugga samhäll.
har prov snart igen. uschaaaaaaaaaaaan!

nu ska jag käka pringles och läsa aftonbladet.
seeee yaaaaaaaaaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0