kräk!

och så mår man som man förtjänar.

åkte till davve igår, satt där i någon timme sen drog vi vidare
till årets fjortisfest i perstorp. wuhuuuu. emma och jag blev utslängda
för att vi inte betala deras jävla inträde, 50 spänn. HELL NO!!!!!!!!
men vi stod ju utanför och röjde men alla roliga människor istället.
och jag fick äntligen träffa min favoritpulla :)

iffe kom och hämtade oss redan vid två tiden. emma var kanoners.
hahaha, kul och se någon annan fullare en än själv för en gångs
skull, haha.

idag har vi legat och kollat på film hela dagen, var nere och hämtade lite
käk som vi smällt i oss precis. så snart blir det en film till kan jag tänka mig.
får se om jag åker hem till klockrike sen, eller om jag sover här..


nu måste jag ringa hem och berätta att jag lever.
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0