jag är så lycklig, och blond !!!!

jag har fått förnuft och hittat mitt helljus på bilen. haha
jag har skällt som fan på pappa hur länge som helst att
mina helljus inte fungerat så han åkte till och med och
köpte ett par extra lampor.. men det funka ändå inte!
men idag, fick jag med mig farsgubben ut och vi tog en
sväng. då har jag mitt dumma helvete, inte fattat hur man
satt på dom, på riktigt, haha. dom har ju funkat hela tiden.
stackar pappa, hur har han orkat stå ut med mig?
så nu är det kul och köra i mörker..

är hos mikaela. hämtade upp henne efter jobbet.
blev trött på och va hemma, inte lustigt.

imorn ska jag till frissan igen. tjohoo. och då ska jag kliva
ut genom den dörren utan en utväxt!!! usch för sånna.

på torsdag ska jag, vincent, mikaela och hennes lillebror spela
bowling och gå på bio :) har aldrig hittat på nått med vincent
själv så det ska bli kul. bara han inte är en fjant och gnäller.
men det löser ju moster matilda.


jag har fått en idé, eller mamma egentligen. när jag pluggat färdigt,
och förhoppningsvis fått ett jobb, så ska jag jobba tills jag fått ihop en
slant, sen funderar jag på och åka till new orleans, fixa nått jobb och
slagga över hos farmor. kommer förhoppningsvis få ett samtal av abby
snart och hon kan säkert hjälpa mig med lite saker där :) åh va kul.
jag kan ju inte sitta i den här hålan och tråka hela livet, som många andra!
och är det skit är det ju bara och ta ett flyg hem igen. svårare än så är
det inte..


nu ska jag lämna över denna dator till mikaela så hon kan gå in till sin farm
och mjölka lite kor.
see yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0