hur fan ska överleva??

jag blir så jävla trött på den här kylan. har haft elementen
på full kareta i en vecka nu men inte fan blir det varmare
här inne! och så fick jag en till elräkning från ett annat bolag
som jag tydligen också ska betala. jag tänker ju för fan inte
betala två elräkningar, fy fan. kommer ju inte ha några pengar
kvar efter alla räkningar, jag mår skit!
tur att vi har lov en vecka så kan jag leva på mor och far ett tag.

idag har vart en dag som alla andra. bowlingen va riktigt kul, men
jag blev så jävla svettig när vi kom till tredje omgången så då gick
det inte så bra, det är jobbigt och spela bowling.men jag vann med
sex påäng! oooöööjöjöjöj!
promenaden hem sen va riktigt skön. käns att det var längesen man
rörde lite på sig :P

måste plugga nu egentligen. men jag har verkligen ingen lust.
kapitlet är huuuuur stort som helst och det är en massa tjafs
man ska få in i huvudet. usch.

nu blev jag hungrig med. see yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0