hur blev det nudå?


kebab såklart :) kände mig lite piggare när jag tagit
en dusch så jag tror på mig min fjällräven och promenera bort
till bilen. det var det värt. fast nu har jag fått magkatarr istället.
men det går ju över. har lite över till lunch imorn med.

emma har fått ett hemligt paket på posten som hon ska hämta ut 
imorn. vi hoppas att det är någon som skänkt 250 miljoner kronor
till henne. hon skulle bjuda mig på en resa i europa då, snällt va?
hahahahaha. eller så skulle vi åka till afghanistan och släppa en
bomb, och så skulle hon betala ut oss från fängelset. hahaha.
hon ville inte ens skänka en miljon till mig, snåle jävel. men jag
skulle få nått i examenspresent sa hon. det är ju snällt. 

vi ska mysa på fredag. ska köpa baguetter och göra kycklingröra
och så ska vi köpa massa snacks och ligga och feta framför teven.
det ska bli fett niiiiice :) 

ska kolla på efterlyst nu sen blir det fråga olle.  god natt
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0