höstlov wtf

vilken dag. har legat i soffan och gjort absolut ingenting. men jag har
ju lov. då är det tillåtet. mikaela ringde förut och ville bowla men det
var fullbokat i motala, blev ju lite sugen på det nu så kanske jag ringa
in till lkpg och kolla om det finns nått ledigt där. pappa är ju alltid på.


helgen har bjudit på liggsår och alkohol. var hos emma i fredags, såklart.
slappa järnet och låg och snacka fram till småtimmar. i lördags blev det
harrys, såklart :) det blev godkänt. mycket folk, trångt, varmt.. men det
är sånt som tillhör!

i veckan har jag ingen aning om vad som händer. tar det som det kommer.
men jag känner mig ju rätt och kommer få damp av och va hemma, imorn,
senast. då drar jag.


ska slänga mig i soffan igen. see ya byee

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0