fuck me, fuck me very very much !!

ahhh, jag läser och läser men usch, det är så jävla tråkigt.
gör mitt bästa imorn sen får jag se hur det går.. läraren
är hur bra som helst så hon fixar nog till nått sen ändå.

har värsta träningsverken från bowlingen igår. haha.
kan knappt gå. men jag trotsa det och gick till maxi och
handla lite chips och toapappaer :)

imorn är det torsdag. tjohoooo. och en veckas lov väntar.
på fredag ska emma och jag har fredagsmys, såklart..
då blir det fläskfile, kroketter och bearnaisesås. guuuud så gott
det ska bli! har nog inte ätit det sen jag jobba på chili.. så det
var ju ett tag sen.
på lördag blir det utgång, emma bara tjatar och tjatar :P
hon har förmodligen slagit i huvudet eller nått för nu är det
utgång i motala som gäller (det hände ju nått positivt med smällen
iallafall..)

just ja, ska till tornby imorn med elin och mikaela, nice.
och mikaela ska äntligen få sin födelsedagspresent av mig.
jag älskar lagerhouse !


nu börjar det bli kallt är inne igen. var lite skönt förut men det var väl
för att jag hade duschat i 40 grader, typ, och så blev det liiite varmt
från ångorna, haha. är det möjligt?

nää fan, nu måste jag sträcka på benen och ringa mikaela för en cigg.

take care now, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0