en spark i röven, tack!

jag har inte fått nått gjort än. inte pluggat, inte ätit, inte duschat.
bara suttit framför datorn och glott.. nu är klockan för mycket för
allt förutom mat, såklart :P

imorn ska jag till maxi och köpa en termometer för och se hur
några ynka grader det är här inne. sen har jag vitt på svart och
då ska jag ringa min bovärd och skälla lite! inatt sov jag fullt påklädd,
hade t.om sockar på mig. är det normalt eller? skulle lätt kunna ha
på mig min fjällräven utan och svettas. och hade jag haft en jävla
ugn (som jag också ska ta upp med gubben) så kunde jag värmt
mig från den! men skit i det! nu ska jag ta en kvällsmacka och varm
soppa och kolla på navy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0