three little birds

nu har jag laddat hem lite bra musik och lagt in på mobilen.
ligger i sängen och röjer lite. lyssnar visserligen väldigt sällan
på musik nu för tiden men man måste ju va med lite i svängarna.
blir oftast p3 i bilen, och party på helgerna. tjohoo!
lyssna på florida f. pitbull - move shake drop, om ni inte gjort det
än, shake that assssss!! röj hela vägen.

har jättemagkatarr och är jättehungrig. kan fan inte hålla på såhär.
men hur många gånger jag säger det så gör jag det ändå.
idag blev det ju soppa till mackorna iallafall. vågen för dig matilda!
ge mig ett kök för helvete! hade inte blivit mer mat för det ska
jag ersänna. men det känns ju bättre!

imorn är det onsdag. och vi ska typ ha yoga hela dagen?
får se hur mycket man pallar.. onsdagar betyder ju att man ska packa
för hemresan på torsdag med, fan va fiint :)
den här helgen ska bli lugn, säger jag nu. haha. men seriöst.
måste ha en vit helg någon gång. får åka till nuttina och käka chips
och kolla på idol och feta, skulle va ganska mysigt. orkar absolut inte
va hemma hos mamma och pappa hela helgen. usch nej!

nu ska jag kolla på csi. sweeet dreams




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0