det blir alltid som man tänkt sig!

då var det fredag. när jag vaknade i morse tittade jag ut lite lätt
och såg en blå himmel, fick en känsla av, att nu är det massa snö
ute. men så var ju inte fallet. tack och lov. men det snöa faktiskt
i motala igår. tur att det försvann lika fort igen.

tänkte gå och ta mig en dusch och dra in mig mot tornby sen. 
lämna in min kamera. sen åker jag säkert förbi emma och 
hälsar på lite :) det blir parken ikväll. kan ju inte hålla mig. 
har inte vart i parken sen juldagen, och där ifrån kommer jag
inte ihåg allt för mycket. kanske blir lite mindre alkohol ikväll då,
så jag faktiskt kommer ihåg något imorn. kan ju va trevligt!


ska käka lite frukost nu. om det finns nått i detta hus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0