a house, an apple, a car, a pencil

hemma igen. har käkat lite. tänkte sätta på en film men
jag orkar inte. har krypit ner i sängen och jag vill inte gå
upp igen. så jävla kallt. satte på elementen igår så jag
hoppas verkligen att det blir lite värme här inne.
frysa är det värsta som finns. fick min första elräkning
igår med, 427 spänn??????? va faaaaaan har jag gjort för
och få en sån räkning? men så titta jag på baksidan och
då var det en inflyttningsavgift på 240 kr och moms på 85,
herre min jävla gud säger jag bara! kunde jag inte bara fått
betala 90 kronor som det egentligen gick på? jävla elbolag!

och så kom den där förbannade radiotjänst med. varför svara jag?
har kommit undan med det där ända sen jag flytta hemifrån.
bajskorv!

får leva på ingenting den här månaden. det blir tajtare än vad man
tror när det gäller pengar. och man är ju alltid lika dum och frågar
sig själv varför man inte la undan mer än tvåtusen när man
hade 22 på kontot once in a life time! men men..
kanske skulle kolla på lite extrajobb här i kristinehamn, det finns ju
ganska många mataffärer och sånt.


trode jag sluta elva idag men vi har en till engelska lektion efter lunch
med den andra klassen. bara det att den lektionen är så jävla tråkig.
vi går med dom som läser typ grundskole engelska. booooring.
jag får se om jag går. måste tänka på min närvaro lite.

ska glo på teve nu. min bästa vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0