vad tror ni händer 2012?

snart är det läggdags.

har lagat jättegod (snabb)mat. baconglägg, makaroner och majs då såklart.
snabbt, skitgott och enkelt. sen blev det världens disk.. och sen stank det
matos i mitt lilla rum så det va bara och vädra och tända doftljus.
sen blev jag rastlös och börja plocka och packa. börjar bli lite trött nu.
har ju inte sovit nått när jag kom hem. imorse försov jag mig där emot..
vakna av att kicki skicka ett meddelande och fråga om jag hade blivit sjuk.
öhh naae, men trött var jag tydligen. det va bara upp och hoppa. hann med
tio minuter av matten =P
och så har jag poppat popcorn och ätit upp min sista hallonmumrik.
måste åka till cloetta snart igen så jag får köpa en påse till, as gott!

du kanske skulle rita vad du känner?


på fredag har jag bokat bio till mig och emma. vi ska se 2012.
och jag tror fan på skiten. har sett dokumentärer på youtube och hur ska
man förklara allt det där? det är precis som med spöken..
emma ska iallafall ha en födelse/avslutningfest någon dag innan den 21 december 2012.
då ska vi knulla gärnet. hahahahaha. du är bjuden!!


nu måste jag gå och borsta tänderna. snart börjar navy.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0