vad är det med mig och kiss??

kom och tänka på en grej förut när jag skrev rubriken
till förra inlägget. det är något speciellt med kiss och mig.

för ett par år sedan så kissade min katt på mig, och då menar 
jag verkligen på mig (ansiktet) när jag låg och sov, sen kissa hon
i min dyra väska som jag aldrig mer använde. för någon månad
sedan kissade en full kille ner hela mig när vi låg och sov (har aldrig känt
mig så nedvärderad, haha), han va jättefull och märkte ingenting..
och i lördags kissade en annan katt rakt ner i min väska..
va fan har jag gjort denna värld?



har sovit två timmar nu :) skönt det är..
ska ringa emma för en cigg sen ska jag tvätta bort allt smink och hoppa
ner i sängen igen. förövrigt är det 21 grader här inne. gubben fixa till
det i fredags, tummen upp för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0