utländska statsskick!!!!!!!!! suger..

nu sitter jag är helt själv i vårt lilla klassrum. vet inte vart alla
tagit vägen. sitter och försöker hitta massa skit om storbritannien.
usch, fy och blä. så jävla tråkigt och svårt. får ont i huvudet av det
här!! varför ska allt va så svårt för? kunde vi nte få nått lätt..
har allt (eller inget) arbete hos mamma och pappa så dom får
väl hjälpa mig med den när jag kommer hem. ska va klart nästa
torsdag.. kommer aldrig hinna klart.

sluta klockan elva sen står det engelska på schemat, om hon är här
förstårs. har vart sjuk två dagar. röj. sen är det lunch, svenska och
sist men inte minst matte. SE ÅKER JAG HEEEEEM!!!!! gud så skönt.


nu måste jag glutta omkring lite. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0