the little black book

det var så mycket jag skulle gjort för flera timmar sen.
kollat upp det här med religionen, och börjat läsa en av mina
TRE böcker. okej, det var visst inte så mycket.. men så va det
det där med mat också, ska öppna en burk majs och ta en
knäckemacka. måste spara mina två sista mjukmackor till lunch
imorn, haha. kändes onödigt och åka och handla eftersom man
ändå åker hem imorn. då får man svälta lite..
men jag har fastnar framför den här jävla saken ända sen jag kom
hem. läst massa gammalt shit och man får så mycket minnen.
bra och dåliga!

nu blev jag lite sugen på och ta fram min dagbok som jag inte skrivit i
på ett ex antal månader.. hmmm. måste bli bättre på sånt. det är ju
så kul och läsa när man blir äldre. har dagböcker kvar från sexan.
helt sjukt. tio år i en liten bok.


nu ska jag en macka och kolla på efterlyyyst.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0