smaken är som baken

nu är jag hemma, i kristinehamn. hade lite beslutsångest
om jag skulle åka hem hit eller till mamma och pappa.
visste ju att åker jag hit skulle det bli dåligt med mat,
men jag får ta en shake och en banan till kvällsmat, så
får jag åka till maxi ica skitnära imorn och handla lite..

åkte örebro vägen hit. känner att jag behöver lite omväxling
ibland ;) den är längre men det käns så mycket snabbare för
att man slipper alla jobbiga kurvor från andra vägen..
men detta väder gör det ju förjävligt och köra, jag ser absolut
ingenting när det regnar och är kolsvart ute. jag vill ha sommar.


ska packa upp lite sen göra min shake och hoppa ner i sängen
och glo på tv. ikväll är det ullared. patetisk underhållning.
fattar inte hur man kan spara ihop 50.000 på ett år och sen
åka till ullared och slösa bort allt. så jävla tråkigt.. då gör
man väl nått roligare för pengarna eller? nää fy. tacka gud
för att människor gillar och slösa pengar på olika saker..
det ända jag tycker är bra där kan va underkläder, hårspray,
hårnålar och sånt tråkigt som man egentligen inte vill lägga
pengar på överhuvud taget. skitsamma. men så tycker jag..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0