säg att du är en äcklig liten råtta

maria väkte mig vid halv sex, segt som fan.
hade problem med lägenheten, vilken idiot!

kom på att jag måste åka till maxi oxh ta ut pengar.
så jävla jobbigt. men annars får jag ingen mat imorn.
på torsdag kanske vi skulle äta buffe på någon kina resturang.
kan ju va gott :)
imorse försov jag mig. vakna halv nio, så det var ju inte
hela världen, men skönt var det. kan behövas en extra
halvtimme ibland, och jag missa ju bara halva matten så
då gör det ju inget.

nä. ska väl gå upp då så jag kommer iväg någon gång.
måste handla lite smör och bröd med. eller så köper jag
nått snabbt och bara ha ikväll, för jag har bara femtio
kronor. men får ju csn-pengar imorn, äntligen! hatar och
va pank.


gud va tråkigt det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0