new orleans, here we come!!

för någon vecka sedan kom emma på, efter typ 11 år tillsammans med mig,
att pappas släkt är från usa (grattis!!) och nu har hon bestämt sig för att vi
ska åka dit tillsammans. jag är ju alltid på :) vill typ åka nu..
men det är ju lite och göra innan, typ spara ihop en slant så man har nått
och röra sig på. har vi tur kan vi få låna någons bil så vi kan åka och se oss
omkring lite, typ florida skulle va kul, disneyworld :)
tur att det inte är så dyrt med biljetter dit, och tur att man har gratis boende.
det tjänar man ju alltid på.


la familia, bara alla tusen barn som fattas.



dom två, av tre gångerna, jag vart i new orleans har jag alltid tagit
ett kort när jag står framför den här kyrkan :)
en gång när jag va ett år och andra gången när jag va femton.
så tredje gången gillt
få bli när jag är 23 :)

det är synd att mardi gras hålls i februari annars är det nått jag vill uppleva
innan jag dör. det är en av världens med berömda karnevaler och den enda
tiden på året man får dricka alkohol på öppen gata. feeeest!!!



nu ska jag kolla på dödligt vapen. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0