måndag måndag måndag

har inte kommit till värmland än.
hade världens spänningshuvudvärk i morse och sen när jag
tänkte åka vid elva tiden var pappa och jag tvungna att åka in
med min bil till en verkstad i linköping. så man kan nästan säga
att det är pappas fel att jag missa skolan idag =P
tänkte jag skulle åkt i eftermiddags men jag har inte riktigt mått
som jag borde. lite snurr i bollen och kallsvettig..
men jag åker i morgon bitti, eller ikväll, har inte bestämt mig,
som vanligt..

helgen har gått fort. i fredags blev det ju som sagt bio och i lördags
åkte jag in till alex :) det var jättetrevligt och kul. skönt och få träffa
lite annat folk med.. åkte mot ljungsbro straxt efter tolv och då for jag
ner till lina och micke en snabbis. sen åkte emma och jag hem och läste
illustrerad vetenskap, bästa uppfinnigen :) sen blev det natta..
så det här har var min första vita helg på... jaaaa, det vet jag inte ens.
nästa helg blir nog också lugn. hatar och va en fattig student!!

här om natten drömde jag att jag vann tio miljoner, på triss!!!
fast det var egentligen inte tio, det var 7 150 000. men på nått sätt
så blev det tio. haha, att jag kommer ihåg. men pengar kommer man
alltid ihåg. guuud, vad skulle man göra???
plugga färdigt sen skulle jag ge fingret till hela sverige och dra!!
see yaaa byeeeeeeeeeeee!!! kanske skulle kidnappa emma också.
skulle bli ganska tråkigt i längden och va själv.. smart.



ska börja förbereda lite käk. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0