killar på skunk, luktar skunk!

kommer ni ihåg skunk, kamrat och lunar?
emma och jag tillbringade en hel kväll framför datorn för och
komma på våra användarnamn och lösen till alla dom.
jag lyckades med skunk och gick in där och kollade lite. haha
va kul. läste fem år gamla dagboksinlägg, haha.
"i helgen var det fest" , "längtar till nästa helg, festa som fan"
haha, inget har förändras märker jag! efter ett tag märkte jag att
jag fått ett medelande från någon kille. vi började snacka lite
och jag sa till emma..
-ska vi chatta eller?

hahaha. fy fan va kul vi har haft när vi chattat med folk. men igår
funkade tydligen ingenting så jag fråga han på skunk om hans msn.
vi började snacka lite och han verka va en helt okej kille, jättesöt.
MEN, tillsut blev han helt jävla dum i huvudet och så jävla trög. haha
vi drev som fan med honom.. hahaha. nu har vi fått va 14 igen.
kan behövas ibland.. somna vid fyra imorse och sov till halv ett :)

nu har vi kollat på disturbia, sjukt bra film. emma duschar och sen ska
vi åka till klockrike och äta lite sen drar vi vidare till emmas syrra
för lite alkohol. hoppar över krogen ikväll, har så jävla dåligt med pengar.


nu ska jag borsta tänderna. see ya byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0