jag ser det reganr, jag ser det regnar, det var ju roligt hurraaaaa!!!!!!







jaha, jaha, jaha.. mmm imorn är det torsdag. yes, yes, yes, yes.
helg, helg, helg! vad händer i helgen? det blir lugnt, lugnt, lugnt..
tror jag.. supa bort sina sista pengar kanske? mohahaha
nee, men vi får väl se.. på fredag blir det fredagsmyyyys med nuttina
iallafall. idol liksooom. är ju jättekuligt humör idag.
kanske glad för att mina sex lingon veckor äntligen börjar lida mot sitt slut?
jiiihuuuuuu. nu kan man börja leva som en normal människa igen..
skolan idag var som vanligt, käkade tacos igen :) med massa tabasco
i, så jag kommer väl skita eld imorn, jävlar vilket drag det vart. men gott
när det bränner i mun, mmmmm.

såg på twilight i måndags. har bara sett den i skitdålig kvalite innan så det
behövdes. jag blir helt kär. så lycklig, men ändå inte. man sitter med ett leende
under hela filmen. han är ju så snygg, ibland. måste såklart se new moon när
jag har tid och ork.

tänkte jag snoka runt lite och se om jag hitta lite bra info om mayafolket,
eller scientologi. ska ha ett arbete i religionen men jag har inte riktigt bestämt
mig vilket ämne jag ska välja.. tar det som jag hittar mest om, såklart.
men först blir det that 70 show.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0