hur orkar vissa människor?

nu börjar jag bli hungrig. tror jag har en pan pizza i frysen.
imorn tänkte jag äta i skolan för första gången, tacobuffe :)
måste ju pröva någon gång och se om det är gott.

idag slutade jag halv fyra. hade religion sista lektionen.
det är ganska kul faktiskt, inte alls som i gymnasiet.
mycket diskussioner och det är ju alltid kul. idag pratade vi
om bibeln och allt som hör till.

imorn är det hemfärd igen. hinner ju inte komma hit förren man
ska hem igen. men det gör inget. i helgen har jag ingen aning om
vad som händer. har inte råd och gå ut, men full kan man
ju alltid bli :) på fredag blir det iallafall mys med emma. min bästa!
jag tänker inte så mycket på hur glad jag egentligen är att jag har
henne. och hur glad jag blir när jag är med henne. haha, jag skrattar
bara jag tänker på hur ful hon är!! cpunge. love you bitch, hahahaha.


ringde min hyresvärd förut, erling. haha. klagade lite på "värmen".
han tyckte att sjutton grader var mycket för att va så blåsigt och snöigt
ute. fan, han är ju inte klok. men han skulle komma hit på fredag och
kolla upp det. jag vill ha minst 22 här inne!! TACK!

nu ska jag äta. ciiaoooo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0