har absolut ingen aning om vad jag ska ha för rubrik idag...

då var det måndag igen. sitter hos mikaela just nu.
när jag jag skulle åka i morse fick jag ett medelande av
kicki att vi sluta efter lunch. så det var bara och vända
och gå och lägga sig igen :) åker upp när mikaela drar till
hennes pappa. slipper jag gå upp alldeles för tidigt imorn.

helgen var lugn. i fredags var jag i stan med mamma en stund
sen skjussa jag hem henne och åkte till emma. blev idol, chips
dipp. i lördags blev det slappt igen och framåt kvällen åkte vi
ner till lina, sen drog jag och emma till tjällmo och träffa macke
och pierre :) var där någon timme sen åkte vi tillbaka till lina
igen och kolla på paranormal activity, den var läskig. om man
tror på det. annars kan man kolla på vilket "skräckis" som helst.
seeeeeen fick vi en inbjudan till mange så då åkte vi dit och spela
xbox och chilla. det var trevligt :) gick och la mig starxt innan sju.


vid halv tolv ringde mamma och ville ha bilen. det var bara kliva
upp och åka hemåt, för och sova trodde jag. men jag följde med
mamma till stan. var på loppis i cupolen sen åkte vi till ikano och
käka på chili och gick en sväng på ikea. usch va folk det var.
fattar fortfarande inte hur folk kan ha så mycket pengar och slösa
jämt och ständigt, men det finns ju krediter. åkte hem och plugga
en stund sen åkte till min vän mikaela :)


på lördag blir det utgång, äntligen. har haft två vita helger nu så
nu är jag värd lite (mycket) öl och några danssteg :) oyeah oyeah.

ska käka chips nu. bye


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0