freeeedaaaag

nu är det fredag. har precis mumsat i mig lite frukost.
känns så lyxigt när man äter hemma hos mor och far :)
det finns allt man behöver (speciellt när jag har vart med
och handlat)

ikväll var det tänkt att jag skulle va hemma med mamma
och pappa och umgås lite. men så prata jag med mikaela
och hon frågade om jag ville följa med till harrys.. man blir
ju allt lite sugen :) så det blir nog förmodligen så. men ska
ju ut imorn också så ikväll blir det mingel :) säger jag nu,
kommer säket stupa ;)
nu slutar ju inte hon fören nio ikväll så fram till dess vet jag
inte vad jag ska göra. men jag hittar säkert på nått..

ska lägga mig i soffan nu och kolla om det går någon bra
film, ett sätt och fördröja tiden. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0