fjorton år och luktar kiss

ny vecka, nya tag.
dagen har inte vart för jobbig, haft matte och samhäll bara.
har ett grupparbete i samhällen som förövrigt är så himla svårt.
men det är bara och ta tag i det och göra så gott man kan.
skönt att va flera så vi kan hjälpa varann.

åkte till maxi efter skolan och handla mat för imorn ska jag börja
med matlåda. nu får det bli en liten paus från mackorna, förutom
ikväll då..

imorn ska vi till bodaborg. så jävla kul. har varnat tjejerna att jag kommer
bete mig som en tolvåring.. gå omkring och hoppa och grejer. haha.
va kul det ska bli :)

i lördags va vi ju hos emmas syrra och drack lite. efter mycket om och
men så tog vi en taxi in till stan, och efter lite mer om och men så drog
jag och emma till harrys. va ganska bra med folk men det blev lugnt
för våran del. vi var näst intill nyktra och hade inte pengar till och bli
fulla igen.. men vi satte oss ner och kolla på massa fint :P
sen blev det en god kyckling-curry och efter det blev det raka vägen till
sängen. skööönt.

igår var jag på sjögestad motell med familjen och käka smörgåsbord.
det satt fint i kistan. prinskorv och köttbullar, mummmaaaaa!!

måste äta nått nu. har inte ätit nått sen halv nio imorse. inte bra.
ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0