finns det en gud?

just idag tror jag det.. för han vet att jag inte får några
pengar av csn i december så han gav mig bara räkningar
för 2300 den här månaden. är det inte underbart?
och så betala m o p min data/internet räkning så jag kunde
spara dom 500. tack mamma och pappa, tack gud!

dagen har gått fort. men det gör dom alltid. käns som
skolan blir bättre och bättre på nått sätt. men det är väl
för att man har dom man umgås med.. man vet ju alltid
i början att man kan gå runt lite och "leta" efter dom man
passar bäst ihop med men jag vet att jag hitta rätt från
början.. just nu är klassen ganska splittrad. det är
värsta dramat.. vissa snor andras tjejer, andra
misshandlar sina tjejer och andra super sig fulla under
veckorna och så är det massa annat tjaffs. lite högstadie
nivå ibland. men jag tycker det är skitkul att nått händer,
haha, det drabbar ju inte mig.. jag tittar bara på.

torsdag imorn då. och redovisning i samhällen, gaahhh!
jag är inte klar. men vi har lektionen imornbitti på oss
också, det känns skönt. ska visa att jag klarar det här
och inte börja tjuta och ge upp som vissa andra..
hur gammal var du sa du?


nu ska jag klä av mig naken och hoppa in i duschen.
ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0