hur mår jag, egentligen?????



den här dagen har vart seg och lustig.
va i skolan till elva sen gick jag hem för lunch till klockan ett.
käka,la mig i sängen och somna såklart. vaknade vid halv tre.
åkte och lämna bilen vid skolan och gick hem igen..
somna igen vid sex, vakna straxt innan åtta med stans spänningshuvudvärk.
snälla, försvinn!!!!

har drömt så mycket lustigt dom senaste dagarna. den nyss va himla knasig.
en sämre version av kålmården, djuren va helt galna, skräckfilmer som blev sanna,
blivit jagad och snott skor och sedan krypit ur ett pyttelitet fönster, blev granne
med mitt ex och hans nya fruga, va frid och fröjd en liten stund sen bröt helvetet loss,
hahahaha, helt sjukt. deras ingång va i mitt kök. sen gav jag upp och flytta men eftersom
hela min lägenhet va förstörd så hade jag bara en lite väska kvar med mina ägodelar så jag
va skitarg och helt plötsligt satt jag på ett tågtak med karlsson, han skulle trösta mig och jag
kleta ner hela hans ansikte med chokladbollar som jag hade i mun, haha! när jag skulle
hoppa av tåget så sket jag i väskan och den åkte iväg, klockan va tio i två.
ahh, gud. tur att drömmar är drömmar ibland, hahaha.


nä, gud, ska ta mig nått och äta. skulle åka och handlat men har inte
blivit av, helt seg av allt sovande och av denna värk. ska väl ta några zapp
också, mitt godis vid sånna här tillfällen. skulle gärna vilja ha ett svar på varför
jag egentligen har ont i "pannan" . jag är varken stressad eller mår psykiskt dåligt.
eller? kanske omedvetet som förr?? äsch, det gåt över med tiden.


måste konsentrera mig på desperate nu och ta en matbit. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0