dildomatildo

då var det måndag igen. imorse var jag pigg för en gångs skull
så jag kom iväg precis lagom. och regent öste ner som vanligt.
blir så trött. alltid när jag åker hit, eller hem, så spöregnar det.
och så är det alltid slöa jävla som ska va ute och köra, usch för dom.

hade matte och samhäll idag sen var det bara och gå hem igen..
somna runt fyra, som vanligt, och emma ringde och väkte mig vid halv sju.
somna om igen och vakna vid halv åtta. skööönt.
i helgen blev det alkohol. i fredags satt vi hemma hos mikaela och drack lite
sen gick vi till harrys. va skitdåligt med folk men jag hade kul ändå.
spela upp mikaelas pengar på black jack =P i lördags var vi hos emma,
hennes lillebrors kompisar kom förbi så tillslut var vi fullt hus. lammkött, haha.
vid nio åkte vi mot motala och hem till pierre :) satt där till elva sen drog vi till
harrys igen. vi röjde. var nog ganska bra med folk. tänkte inte så mycket på det.
blev lite fyllekäk sen hem till pierre och sova :)

på onsdag fyller min nuttina år. wohoooo. får se om hon är värd någon present..
men imorn har jag betonggjutning sista lektionen så tänkte om jag skulle göra
en dildo till henne. hahaha.
nu ska jag kolla på faddergalan sen blir det paradise. ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0