då var det sköna slut..

då var tisdagen snart över. har precis mumsat i mig en halv
kebabrulle. muummma. har ingenting här hemma och orkade
inte åka till maxi och handla. blir ju samma tråkiga "mat" ändå.
måste fan börja göra lite matlådor snart. mackor är ingen höjdare
längre..

lovet tog slut alldeles för fort. har inte gjort nått speciellt. ganska
skönt det med.. men det blev ju lite bowling och bio i torsdags.
den nya bowlinghallen är inget jag tänker besöka igen och filmen
upp somna jag till. vilket roligt sällskap jag är.

i fredags var jag på sexparty. det var kul.. blev inga nya inköp
men jag tror jag överlever för det. så jävla dyrt.
sen åkte jag och emma till charlie och sjöng och drack lite öl :)
lördagen blev som dom flesta lördagar, alkohol och harrys.
det var helt okej. lite dåligt med folk men det gick ju ändå.
drog till med eller utan och käka sen mingla vi lite. träffa karlsson
och jessica, skönaste bruden någonsin, haha.
sen haffa vi en taxi och behövde bara betala tjugo kronor, tack för det.

söndagen var seg som fan. åkte från elin vid tre sen åkte vi till emmas syrra
och käka tårta och kolla på film. gött. sen blev det hemfärd till klockrike.

nästa tisdag ska klassen till bodaborg. så jävla kul. har inte vart där sen jag
va.. typ tolv. så jag kommer defintivt blir tolv igen :)


innan jag åkte hem innan lovet drog jag ner elementet ett snäpp.
hur kallt tror ni det är här när jag kom tillbaka, tolv jävla grader.
fyy faan. det är ju inte normalt. har dragit upp det igen så nu ska
det bli spännande och se hur mycket det stiger..


nu ska jag dra täcket upp till hakan och kolla på navy.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0