torsdag

på sin lediga dag, då man vill sova, kommer en bajsunge till vincent klockan sju och väcker en.
ahhhhh, sju var inte igår! men ibland måste man ställa upp som sagt.
han har vart sjuk men är bättre nu. ska till dagis sen så han får va med på cirkusen.
han ska va clown säger han. haha. det ska bli kul och se :)

ska börja med maten snart. så vi hinner äta nått.

pappa kanske skulle komma med. så någon annan kan leka med honom :P
fan, va taskig jag är. men idag har jag verkligen ingen lust.
toon disney har vart på hela morgonen så han håller sig lugn ändå.

nu rotar han i min godispåse.


ikväll vet jag inte vad som händer. om jag kan ska jag försöka va hemma och bara göra
ingenting. har haft lite svårt för det på sistonde. är lite sällskapssjuk.
men det går kanske går över?

ikväll kommer mikaela hem från kryssningen. får man se hur rolig hon är :)
min enda vän. för jag har ju inga vänner. eller hur var det?
haha. snacka hur mycket du vill. jag skrattar bara!

nu blir det någon sorts gryta.
ciao




Kommentarer
Postat av: maria

vart fan håller du hus? du jobbar aldrig när jag har svängarna förbi ikanoo

2009-05-15 @ 21:33:43
URL: http://marianandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0