tisdag

och veckan går så fruktansvärt sakta...

igår beställde jag en ny mobil, ÄNTLIGEN!!
hoppas den kommer den här veckan så jag kan börja leva lite igen.
har bytt operatör till halebop så nu blir det billigt :) det gillar jag.

igår kollade jag och mikaela på resor till thailand.
hittade ett kanonerbjudande på 6500 per person. sweeeet.
blir en månad då isf. så jävla gött det skulle va.
måste bara börja spara isf. och hur ska det gå?
men bokar man resan så har man ju inte så många val?
vi får se hur det blir.


jobbade i helgen.
gick bra tycker jag men vissa personer på mitt jobb måste alltid
klaga och då faller jag offer för dom :(
men dom hade inte "fört det vidare till chefen" så vi skulle lösa det själva.
vad finns det och lösa? inte ett skit. sköt ert så sköter jag mitt. fuck off!

usch nu börjar jag bli hungrig. och det är inte bra.
för mat är det sista som blir tillagat i mitt kök..
om det inte är NÖDSITUATION! och det är det inte, än!

mikaela skulle ringa sen. så får vi se vad som händer.

nu ska jag kolla på hitta hem. mitt drömjobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0