onsdag

nu har fixat och donat här hemma. innebär disk sen ett par månader tillbaka, likasamma med DAMM!
jag önskar jg kunde va som emma. tycka om och städa. jag hatar det!
tvättar gör jag också. ska hämta den snart..

mamma kommer sen. vi skulle laga lite mat och så :) alltid lika trevligt.
sen ska jag och mikaela ut och gå. fy fan va snygga vi kommer bli. haha.
skönt att man är två också. då går det ju liiiite enklare :)

imorn ska vi dra in till stan. mikaela ska shoppa gärnet :)
jag vill meeeeeeeeeed!!! så jävla pissigt.
men jag känner mig ganska väl och jag vet att jag kommer handla nått även om jag inte har pengar till det.
det är ju ganska roligt med en ny tröja eller ett par nya byxor kanske? och skor vill jag ha med..
jaja, vi får väl se.

jobbar i helgen då. snark.
på lördag kväll ska jag till ljungsbro och grilla, spela brännboll, kub och
dricka lite blask :) inte illa..

näääääää.
thank you, come again





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0