måndag

det här vädret är ju så jävla tråkigt. vad finns det och göra?
kunde lika gärna jobbet kväll idag. eller inte!
nu hatar jag mitt jobb igen. jag blir så jävla trött på alla schema ändringar som
pågår tamefan varje vecka. och varje gång blir dom fittigare och timmarna rasar neråt.
får väl flytta hem snart.. usch då tråkigt det kommer va dom här fem veckorna.
men jag blir ju inte förvånad om det ändras tio gånger till..
nää usch. jag ber på mina bara knän att jag kommer in på högskola i höst.
vill inte jobba längre.. har vart så tjurig idag!
jobbar 6 timmar imorn sen blir det 10 timmar onsdag, torsdag och fredag.
jag mår skit!

annars är det väl lugnt. jobbat i helgen.
har haft typ en indier som gått och snott rester från matvagnarna. FRÄSHT!!
inte en chans att han kunde varken svenska eller engelska så jag sa till
en av våra diskare att han skulle säga till honom. och det gjorde han ju.

men han neka bara och sa att han inte gjort nått. äckel!


men näääääää. nu ska jag duscha sen ska jag tralla bort till mikaela.
ikväll ska jag se mammas pojke grejen på trean. kan ju va ganska ku

thank you, come again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0