lördag

blev en oplanerad utgång.
emma behöver gå ut och ragga lite. men vem behöver inte det!!!!!
drog med min dator hit så vi kan lyssna på lite bra musik :)
emma har ju BARA reggae. det går bra i en timme. sen dör man.

dagen har annars varit lugn. hämtade mamma i lkpg vid fyra.
vart i polen. vad gör man där?

blir linköping ikväll. har inte vart där sen i november. kanske dags nu.
vet inte vart vi ska men emma vill till platens. och jag harrys.
men vi får se vart vi hamnar. kul ska va ha iallafall.
men det har ju inte vi några problem med :)

nu funkar min mobil :) hurra för det.
så nu kan jag börja leva ett normalt liv igen :P

på torsdag ska jag på cirkus, på vincents dagis :)
haha. vet inte vad han ska va för allt är hemligt säger han.
gullunge.

nä. nu ska jag bli full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0