lördag

vakna för typ en timme sen. ville ju sova till, iallfall tolv idag ju.
men det sket sig. får sova imorn när jag är bakis :)

ska hoppa in i duschen snart ,sen ska jag bege mig på systämääät.
köpa lite bääääärs. sen tror jag jag åker hem till mamma och pappa
och äter lite mat och sen ska jag ringa pullan, och sen åker jag till honom
och blir kanoners :D

igår var det kaos på jobbet. man kunde nästan tro att det var dagen innan julafton.
usch, fy och blä. slutade vid halv sex.. sen åkte jag hem till emma och gjorde ingenting.
spela yatzy :)
sen när jag kom hem gick jag bort till hanna och jocke och kolla på film, taken.
den var bra faktiskt :)

jag har kommit in på valla folkhögskola förresten. ska tacka ja :)
men jag vill hellre komma in i kristinehamn så jag håller tummarna

att jag får ett ja från dom också :D


nu ska jag duscha.


thank you, come again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0