fredag

jahaaaaa. igår då.
började ganska okej, blev skitkul och sen drog allt ner till helvetet!!!!!!
någon jävel snodde min mobil!!!!!!!!! jag tror jag vet vem det var men varför skulle han erkänna det?
för inte fan atappar man mobilen sen helt plötsligt så är den avstängd!?
jävla tattarjävel! han hann väl som sakt sälja den fyra gånger innan jag märkte att den var borta!
jag känner mig helt lost. min mobil!!!! den är ju mitt liv.
har iallafall polisanmält, men jag vet inte inte om dom spärrar det samtidigt?
ska ringa idag igen och lämna dom där konstiga numrena.
har suttit på msn typ hela morgonen för att få tag på mikaela så jag kan gå bort till
henne och låna hennes telefon. usch fy fan!
glad att elin va med igår :) . tack för hjälpen pullan.

nu måste jag köpa en jävla väckarklocka. för inte fan har man råd med en ny mobil
just nu. helvete. alla nummer, alla bilder. jag mår skit!
få inte glömma ringa tre heller.

nu ska jag äta makaroner och ketchup och vänta på att mikaela ska komma hem så
jag kan gå bort dit.

så ska ni ringa mig så skit i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0