tisdag

mycket tisdag nu för tiden.

ska sova snart, tror jag. fast klockan är ju bara tio.
är ju my secret life om en halv timme sen är det ju csi 23.50
aja, vå får väl se hur länge man orkar va vaken.

idag kom mamma och vincent och hälsa på på jobbet.
dom hade vart i busfabriken. dit ska jag också någon gång :)
sen följde jag med och lämna vincent och sen skjussa jag hem mig själv :)

ikväll blev det en promenix till meddo och en lång dusch.
uschaaaan va det kan göra livet lite bättre :)

imorn jobbar jag nio fyra och på kvällen blir det bingo med johanna och mikaela.
ocH vi ska va värre en alla pensionärer. ska träffas innnan och baka lite :)
haha. sen första gången jag åkte på bingo så blir jag alltid så fashinerad av
alla gamlingar som åker dit flera timmar innan för och förbereda för kaffe och mackorna
dom har med sig. haha, så jäkla gulligt :) äggmackor.


åhh ledig torsdag fredag :)
torsdag blir det lite ärenden och på fredag ska jag bara förbi platen
och hämta kontraktet till lägenheten :) wohoo.
sen jobbar jag lördag till fredag :( mindre wohoo

ska kolla på nått gordon ramsey skit.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0