söndag

öööööööööåöööööööööööööö

jahaaa, då har man vart på kryssing då :)
det ska göras igen :)
har vart svinkul och så skönt att få komma iväg en liten stund.

kom hem vid halv tio igår och då blev det sängen direkt.
vaknade för en timme sen kanske.


idag blir det lugnt. ska försöka göra iording lite här hemma
sen vid fyra kommer mamma och då ska vi gå och kolla på
lägenheten. jag har i princip redan tagit den för mamma
har redan sett den och hon tyckte den var jättefin men jag
vill också innan jag skiver på och allt.
så snart blir att börja packa igen. då kan jag behöva lite hjälp :)

ikväll blir det film med coola gänget :)
det gillar jag.

nä. ska diska lite nu :)
skepp ohoj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0