onsdag

biiiingoooooo!!!
miakela den jävla grisen vann som vanligt!
var när att vinna massa gpnger men det sket sig. fan.
ville ju shoppa lite imorn :( har visserligen köpt två tröjor
från hm idag men dom kosta 98 kronor så det gills inte.
imorn var det tänkt att jag skulle köpa mina converse.
ska se vad banken säger om den saken..

imorn blir det tandläkaren. har inte vart där på as länge så
det ska väl bli ganska intressant. 27 hål bara. jippi.
sen blir det att gå till körskolan och plugga til halv två
då jag ska köra en liten sväng.. sen blir det mantorp.

på fredag ska jag sova så länge jag kan sen ska jag till motala
igen och skirva på kontraktet :) .
får flytta in redan den 20 om jag vill men får se hur jag ska göra.
beror på hur det blir med hyran och så..
sen ska jag gå och dra en solning :)


fan. jag måste böja spara lite pengar. jag mår skit.

och sen att jag alltid måste handla upp mina pengar på

kläder och sånt skit. spara, spara, spara.

kanske skulle flytta hem igen?

tänk va gött. man har typ 7000 och leva loppan för varje månad.

näää, får inte tänka så..

nu ska jag glo på teve.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0