måndag

öhhhhh, det är bara måndag. fyra dagar kvar. usch!

har precis käkat upp chipsen emil lämna här igår. det var ju knappast svårt :)
smulor i hela sängen.. myysigt.
som sagt, emil och johanna kom igår och vi åt lite mat som jag tagit med mig hem :)
gott som tusan. sen kom svensson och så blev det ju beck såklart :)
hade inte sett de förut så då blir det ju lite roligare. den var bra faktiskt.
folket åkte vid ett typ och då blev det bums i säng. var astrött.

idag har det vart som vanligt på jobbet. det är ju måndag.
bara det att en grej till har hänt och jag blir så jäääääävla arg.
att två tjejer som har jobbat hos oss i typ en månad tjänar lika mkt
som mig och angleica som har jobbat där i nästan 1½ år.
så jävla pissigt!! här har man fått slita och tjatat som ett jävla djur för
och få dom bajsiga kronor man får i timmen och så kommer dom,
eller en av dom, och slickar röv och säger att hon har en massa
erfarenhet och vips.. jävla gris.
så nu ska jag angelica och liza ta ett snack med chefen om löneförhöjning.
kommer vi lyckas? alla utom jag skulle jag tro!!!
BOJKOTTA RESTAURANG CHILI PÅ IKANOHUSET!!!!!!!!!!!!!!!!!
man blir så trött ibland.


på lördag ska jag och pappa fixa min bil. tjohoo :)
den ska städas och poleras :P
sen ska vi byta högtalare och köpa tyg till sätena och greja.
ska bli kul faktiskt.. hänga in en gran med kanske ;P haha

och på kvällen blir det att åka till nuttina så blir det lite alkohol
och utgång i linköping. ska bli skoj. var as längesen jag var ute där.
ööööööoööööööö!

aja, ska kolla på project runway.
take care now, bye bye then


ahhh, köpte paris hiltons nya parfym igår på parfym.nu
199 kr. sooooom hittat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0