fredag

ahh. va seg man är då.. jobbat hela dagen och har vart massa och göra.
påväg hem började jag slappna av och bara kände hur tung kroppen blev.
fan va jag hatar stress och människor!

igår blev det flytt för nästan hela slanten. nu har jag bara lite småskit kvar i gamla
lägengeten. har sovit som en prinsessa inatt. och drömt jättekonstigt. 
drömde att jag skrek som en idiot och vaknar av att jag fått slem i fel strupe
och hostar sönder. kollar på klockan och fyra minuter kvar tills alarmet går igång.
är det inte typiskt?
kikade ut genom fönstret och såg det roliga sommarvädret och insåg att jag
var tvungen och ta bussen :( blä.

imorn jobbar jag 10-17.30 . sen ska jag äntligen få umgås lite med folk :)
ska bli så skönt. hatar och va själv!
och på söndag ska jag sova!!!


kollar runt på lite jobb med. men dom finns ju inte!


nä. nu ska jag krypa ner under täcket. är så jävla trött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0