fredag

nu har jag vart och kollat på lägenheten, tom.
lite färg så blir det nog bra.


jaha, det är ju egentligen bara och flytta nu.
men jag orkar inte idag, själv dessutom.
men vet liksom inte när jag annars ska hinna.
ska va ute från min lägenhet nästa måndag, tror jag,
och jag jobbar ju fan hela jävla veckan förutom på söndag.
men jag får flytta på kvällarna helt enkelt..
mamma och pappa får komma hit och hjälpa mig.
så ska den här lägenheten städas också!


snart ska jag möta upp mamma så ska vi till
systemet och jag ska lämna in min kamera.
kanske få lite mat i magen med. ha inte ätit något idag.
blev ju inget linköping med emma idag men jag kanske hittar
något fint i den här lilla centrumet :P


ikväll blir att åka till johannas mamma och chilla.
dom skulle grilla och dricka lite.
vet inte om jag ska ta mig ett par öl med men jag ska
ju köra till jobbet imorrn och vet inte om jag vågar chansa
just nu.. ska ju faktiskt dricka imorn så jaaaa..
men vi får väl se.. kan ju va gött och åka hem när man vill ikväll
med. aja.


nää. ska ta mig ett äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0