im back

ligger och kollar på paris hiltons program.
så jävla töntigt. vem fan vill bli hennes bästa kompis?

kom hem vid halv åtta. det har gått bra.
har kollat på tre olika rum. har uteslutit ett.
det låg för långt bort.. och duschen va..ingen dusch!!
det andra va.. ja, vad ska man säga.
var en lite vindsvåning, kanske på 15 kvadrat.
kommer få klaustrofibi. men dom som jag skulle bo ihop med var jättetrevliga,
väldigt lätta och det känns som man kan göra precis vad man vill..
duschen var man tvungen att gå ut för att komma till. känns lite träligt i vinter
men tillslut så måste man ju duscha..

den tredje var jättefin. låg bakom ett garage. nyrenoverat.
egen dusch och toa. men jag måste ta med min egna möbler
och då känner jag att jag lika gärna kan skaffa mig en egen hyresrätt.
där jag får leva fan och röka hur mycket jag vill!!
för det är ju alltid nått dom måste ta upp.. jävla tjat!

vet inte hur jag ska göra. jag kan ju inte vänta hur länge som helst heller.
men jag ska ringa runt till olika hyresvärdar och kolla om det finns lite lediga ettor.
finns det inte, tror jag fan att jag tar vindsvåningen :)
får jag ta med mig lite saker hemifrån så kan det bli ganska mysigt..

förövrigt var kristinehamn en gullig liten sak :)
det finns systemet iallafall, det lättar ju :) haha


ska bort til mikaela sen. sov hela vägen hem så jag är inte ett dugg trött.
imorn jobbar jag 10-20 , booooring!

sen är det bara torsdag kvar..

men vad händer midsommar? var lite snack om öland men jag tror inte det blir så.

emma ska förmodligen va i ljungsbro. nej tack!

jag får se vart jag hamnar :)

see ya, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0