tisdag

nu var det klart. i höst blir jag värmläning :D
wohooooo!! ska bli gudomligt att få komma bort :)

idag var det en kort arbetsdag. fem timmar.
sen kom pappa in till ikano så gick han och jag och shoppa
lite till honom :) fick själv lite panik när jag kom på att syrran
tar examen på fredag och va fan ska jag ha på mig?
man vill ju klä upp sig lite för syrrans skull :)
men jag hittade inget  så jag får ta nått gammalt och tråkigt
från garderoben..

efter det åkte jag ut till mikaelas pappa och gick en promenad med henne.
sen gick vi in och spela lite spel :) mikaela suuger..

i lördags var jag som sagt i gangsbro en stund.
men jag hade inte så speciellt kul så jag åkte in till
motala och körde ner grabbarna till jönköping :)
rix fm festivalen. var packat med folk :)
kom hem straxt efter fyra..
började jobba tolv på söndagen.. jobba 30 min sen åkte jag hem till
syrran för att vira vincent :)

nä jesus. måste börja kolla på filmen nu.

see you, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0