tisdag

åhh, nu är jag ledig, iallafall två dagar :) så jävla skönt.
idag har jag jobbat 10 ½ timme.. och det är så jävla jobbigt.
min rygg går av snart!! men det är bara och stå ut sista månaderna..


i helgen blev det lite alkohol :) fiiiiint..

åkte till mantorp med grabbarna :)

det var kul fakstikt.. skönt och umgås med killar..
för det vet ju alla att det är dubbelt så mycket enklare!

i söndags blev det pizza och film hos mikaela.

ikväll blir det lugnt. kanske ska gå och möta mikaela sen..
känner att en promenad skulle va ganska skönt.
få gå lite när man stått  typ still hela dagen, men vi får se..

om jag orkar ska jag titta på center stage - turn it up
ganska smaskig film faktiskt :)

see ya, byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0